Brak zwrotu monet po przegranej licytacji

Brałem udział w licytacji karty na rynku transferowym. Złożyłem ofertę i monety z mojego konta zostały pobrane. Po zakończeniu licytacji okazało się, że nie udało mi się wylicytować danej karty, a monety które wydałem na licytację nie wróciły na moje konto.

Najczęstszą przyczyną tego błędu jest przeciążenie serwerów. Takie przeciążenie występuje zwykle po przerwie konserwacyjnej w czasie której serwery są wyłączone lub też w momentach dużej aktywności graczy. Duża aktywność graczy jest związana ze specjalnymi wydarzeniami w grze takimi jak premiery Drużyny Roku czy urodziny FUT. Brak zwrotu monet to problem, który jest  szczególnie dotkliwy dla graczy, którzy licytowali karty za duże kwoty. Ich monety pozostają zamrożone i nie mogą być użyte na koncie FUT.

nieudana licytacja

Niestety nie ma innego sposobu na rozwiązanie braku zwrotu monet jak odczekanie od kilku do kilkunastu godzin. Należy uzbroić się w cierpliwość, jednocześnie pamiętając, że coinsy zawsze są zwracane na konto graczy. Czasami, choć w niezbyt dużej liczbie wypadków, pomaga kilkukrotne wylogowanie i zalogowanie się do gry (zarówno z konta FUT, jak i z konta EA).